محصولات فرش کاشان


سایت فروشگاهی صنایع فرش کاشان با آدرسهای الکترونیکی؛
WWW.FARSHEKASHAN.COM  
WWW.FARSHKASHANCO.COM
WWW.FARSHEKASHANCO.COM
از 10 سال پیش یعنی از سال 1387 به عنوان اولین سایت فروشگاهی در ایران ایجاد گردید و توانستیم به عنوان اولین پیشگام در این عرصه پرچمدار فروش اینترنتی فرش در ایران باشد.
سایت فرش کاشان  اکنون باگذراز مرزهای بین المللی محصولات خود را به چندین کشور اروپایی از جمله انگلستان، آلمان،اتریش،فرانسه و همینطور کشورهای آسیایی چین و عراق، افغانستان، وحتی اسرالیا و پیش از تحریمها در چندین پارت به ایالات متحده امریکا صادر نماید . فروشگاه فرش کاشان با تکیه بر لطف خداوند و محصولات متنوعی که در سبد فروشگاه خود دارد تقریبا سبد کاملی از انواع محصولات از قبیل(( فرش 1500 شانه تراکم 4500 ، فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ ، فرش ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته ، فرش ۱۰۰۰شانه تراکم ۳۰۰۰ ،  فرش ۱۰۰۰شانه گلبرجسته ، فرش ۷۰۰شانه تراکم ۲۵۵۰، فرش ۷۰۰شانه گلبرجسته ، فرش طرح ۷۰۰ شانه ، فرش ۴۴۰ شانه ، تابلو فرش، انواع قالیچه ها در کیفیتهای مختلف و.....)) را جهت ارایه به مصرف کنندگان و فروشندگان محصولات فرش کاشان تقدیم نماید.
• برای آگاهی بیشتر در مورد این محصولات به تفصیل توضیحاتی حضور شما تقدیم میگردد.

فرش 1500 شانه تراکم 4500 

سیستم بافت فرش های 1500 شانه  از نوع HCIX2 است  و مدرنترین ماشین الات شرکت وندویل بافنده این فرشها هستند .تراکم فوق العاده 4500 ظرافت فرش های 1500 شانه را بالاتر از فرش های دستباف 80 رج تبریز به نمایش میگذارد . تاروپود این نوع فرش پنبه 100 درصد است و فرشهای بسیار نرم و لطیف و بسیار انعطاف پذیر هستند  . الیاف نخ خاب 100 درصد اکریلیک هیت ست شده است و در دو نوع ساده و گل برجسته بافته میشود. نخ مصرفی در فرشهای گل برجسته 1500 شانه اکریلیک هایبالک و از شرکت معتبر درالون آلمان تهیه و تولید میشود .  120 ماه گارانتی کیفیت محصولات صنایع فرش کاشان از قبیل سفت شدن ،پرز گرفتن ، تغییر سایز و تغییر رنگ را شامل گارانتی کیفیت مینماید.


فرش 1200 شانه تراکم 3600
• این دسته از محصولات با استفاده از دستگاههای ساخت شرکت وندویل بلژیک میباشد که قادر است فرشهایی فراتر از حتی فرشهای دستباف تبریز را در نهایت ظرافت تولید نماید. فرشهای 1200  شانه ممکن است ،در تراکمهای متنوعی در بازار  وجود داشته باشد که صنایع فرش کاشان آن را درنهایت تراکم یعنی تراکم 3600 تولید مینماید، تار وپود فرشهای 1200 شانه این مجموعه یعنی صنایع فرش کاشان  از پنبه والیاف منعطف جهت جلوگیری از شکنندگی، پوسیدگی، آبرفت تولید میگردد.
 نخ خواب یا همان نخ رنگ به کاررفته در این محصولات از نخ اکریلیک صددرصد میباشد . این نمونه از نخها در آزمایشگاه اختصاصی شرکت، زیر نظر مهندسین متخصص و متعهد با دستگاههای پیشرفته و به روزی که در اختیار دارند، بارها مورد آزمایشهای مختلف قرار میگیرد تا قبل از تبدیل شدن به محصول  نهایی یعنی فرش ماشینی درجه یک، از کیفیت آن اطمینان حاصل گردیده وپس از تمام آزمایشات تخصصی صورت گرفته، محصول نهایی مجاز به درج علامتQCبر روی محصول میگردد.
 این نمونه آزمایشات  بلا استثنا بر رویه تمام الیاف و نخهای خریداری شده توسط کارخانه ،قبل از وارد شده نخ به سالن تولید،انجام میگیرد.


 فرش 1000 شانه تراکم 3000


 این دسته از محصولات فرش کاشان نیز با دستگاههای وندویل بلژیک با کد اختصاری((HCIX2)) تولید میگردد، فرش 1000 شانه تراکم 3000 فروشگاه فرش کاشان در سه دسته تولید میگردد، 
فرش 1000 شانه تراکم 3000 هشت رنگ
فرش 1000 شانه تراکم 3000 ده رنگ
فرش 1000 شانه تراکم 3000 گلبرجسته


• کلیه محصولات یاد شده با تارو پود پنبه و لیاف نرم جهت جلوگیری از شکستگی وترک خوردگی بافته میشود، نخ خاب این دسته از محصولات نیز از نخ اکرلیک ممتاز میباشد.
• درفرشهای 1000 شانه تراکم 1000 گلبرجسته علاوه بر نخ اکرلیک ممتاز ، از نخ اکرلیک هایبالک نیز استفاده میشود تا ایجاد گلبرجسته بود در فرش نماید،
فرایند گلبرجسته بودن دراین مقاله  توصیح داده شده است.

 

فرش های 700 شانه  

بافت فرش های 700 شانه در شرکت صنایع فرش کاشان بیش از 18 سال قدمت دارد و به مرور زمان تا به امروز با افزایش تراکم و همچنین سیستم های بافت فرش ماشینی به روز رسانی شده است . در حال حاضر تولیدات فرش های 700 شانه در این شرکت بافت سیستم HCP و HCPX2 به ترتیب ( 8 رنگ و 10 رنگ ) است . ماشین آلات شرکت وندویل که قبلا هم اشاره شد پیشرو و بهترین نوع ماشین آلات فرش بافی است . دست آورد این نوع بافت با ترکیبی از بهترین الیاف اکریلیک و استفاده از تارو پود پنبه بادوام ترین فرش های ماشینی را به ارمغان می آورد. نقشهای  واضح ، رنگهای زنده و جذاب ، ضخامت فرش وهمچنین تنوع بی شمار طرح و رنگ را در فرش های 700 شانه جستجو کنید.در این نوع فرش های 700 شانه به سبب اصالت تراکم واقعی و نوع بافت تفاوت چندانی بین این دسته و فرش های 1000 شانه تراکم 3000 پیدا نخواهید کرد.

فرش کاشان 700 شانه گل برجسته :

این نوع از فرش های کاشان بافته شده با همان سیستم یاد شده بالا با تراکم 2550 اصیل است که با نخ اکریلیک هیت ست شده ضد پرز و حساسیت و الیاف هایبالک بافته شده است که نهایتا فرشی با نقوش برجسته اراِیه میدهد. 

فرش های 700 شانه کاشان در 3 نوع زیر تولید میشود:

فرش 700 شانه تراکم 2550 هشت رنگ HCP

فرش 700 شانه تراکم 2550  ده رنگ HCPX2

فرش 700 شانه تراکم 2550 دوازده رنگ HCPX2

فرش 700 شانه تراکم 2550 گل برجسته ده رنگ HCPX2

 

 

کانال اینستاگرام فرش کاشان  : @FARSHEKASHANCO

 

 

 

 


فروشگاه اینترنتی فرش کاشان   ، فروش اینترنتی فرش  ، سایت فرش کاشان  ، نخ هایبالک ، فرش 1500 شانه ، فرش کاشان

معصومه علویان کرد

آیا شما خرید فرشهای گل برجسته رو پیشنهاد میکنید؟

پاسخ

فرش های گل برجسته 700 شانه ، 1000 شانه ، و 1200 شنه تولید میشود .اگر بخوام فقط از بعد کیفی نگاه کنم و بخوام از فرش چندین سال استفاده کنم باید بگم نه من فرش گل برجسته نمیخرم .مشکل من با قسمت فرورفته طرح فرش هست که نخی که استفاده میشه در این قسمت به طور کلی منظورم کل کارخانه های فرش هست نخ هایباک هست که بهترین نوعش هم در گذر زمان شکل ظاهریشونو به تدریج از دست میدهند. اگر از بعد راحتی هم بخوام بگم باید بگم به شخصه فرشی رو دوست ندارم که وقتی روش راه میرم پستی بلندی داشته باشه .اما از نظر متفاوت بودن با فرشهایی که در بازار هست چون کار جدیدی هست اصولا مشتریان زیادی رو داره

حسين توكلي

ممنون از صداقتتون فرش گلبرجسته ميخواستم كه پشيمان شدن

امیر حسین حدادی

سلام به نظرتون فرش چند شانه بخرم که خیلی با کیفیت باشه

پاسخ

سلام .مهم نیست فرش چند شانه میخرید ،شانه فرش رو از روی بودجتون انتخاب کنید . در خرید فرش مهم خرید فرش با کیفیت هست که جنس خوبی داشته .استاندارد واقعی با شماره ثبت داشته باشه .جنس فرش خوب و ماندگار اکریلیکه

شعبانی حیدر

قیمت فرش طرح باغ ارم

پاسخ

در صفحه محصولات ببینید

کرمی

فرش ۱۲۰۰ شانه حدود ۵ ماه پیش خریداری کرده ایم اکنون لنگه دیگه را می خواهیم بخریم اما نام کار خانه روی بر چسب ذکر نشده فقط نوشته قال سلطنتی ۱۲۰۰ شانه چگونه می توانیم با عکس فرش مدل وکارخانه آن را پیدا کنیم

پاسخ

سلام در واتس اپ برای همکاران فروش بفرستید 09125961206 اقای حسینی

Captcha