فروشگاه فرش کاشان و همکاری با پلیس فتا کاشان

 سایت فروشگاه فرش کاشان به عنوان اولین سایت فروش فرش به صورت حضوری وغیر حضوری (اینترنتی ) در ایران، قدیمی ترین شرکت تولیدی در این زمینه کاری، جهت بالا بردن سطح امنیت خرید و اعتماد مشتریان خود، علاوه بر اخذ مجوزهای لازم از وزرات صنعت ، معدن تجارت ودرج (e nemad) و همینطور ثبت در سامانه ساماندهی فروشگاهای الکترونیک با نام اختصاری(رسانه)، به عنوان اولین سایت فروش فرش ، با مراجعه به مراجع ذی صلاح، سایت فروشگاهی خود را در سیستم پلیس فتا کاشان نیز به ثبت و تایید رسانده است. تا علاوه قانونی بودن فعالیت خود، بستراطمینان بخشی بیشتری برای مشتریان جدید خود، که شاید به تازگی با این سامانه آشنا میشوند ایجاد نماید.
متاسفانه چندین سایت دیگر با سو استفاده از خوشنامی  بواسطه وفادار بودن به تعهدات شرکت فرش کاشان به مشتریان خود، با آدرس الکترونیکی که قبلا نام برده شده، اقدام به ایجاد سایتهای موازی  واستفاده از نام فروشگاه فرش کاشان در سایتهای خود و حتی معرفی خود بنام سایت فرش کاشان مینمایند.
که البته چنانچه این روند ادامه دار باشد قطعا با واکنش شدید سایت اصلی فرش کاشان از طریق پلیس فتا خواهند بود.

((آشنایی با پلیس فتا و وظایف آن))

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ایران یا پلیس سایبری ایران
با نام مختصر پلیس فتا، که یک واحد تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه آن جلوگیری و مبارزه با ایجاد فیشینگ (کلاهبرداری اینترنتی) و جعل، سرقت اینترنتی، هک و نفوذ، جرائم سازمان یافته رایانه‌ای، پورنوگرافی (موارد سوء اخلاقی) و مخصوصاً تجاوز به حریم خصوصی افراد است (موارد فوق از جمله مهم‌ترین جرائم در این زمینه به حساب می ایند).
همچنین دسترسی غیرمجاز، برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب‌های بانکی اشخاص، شنود غیرمجاز، جعل رایانه‌ای، تخریب و اخلال در داده‌ها و سامانه‌های رایانه‌ای و مخابراتی، استفاده غیرمجاز از پهنای باند بین‌المللی برای برقراری ارتباطات مخابراتی، تولید و آموزش بدافزارها یا نرم‌افزارهای ارتکاب جرایم سایبری و گذرواژه و اطلاعات کاربران از جمله موضوعاتی است که مورد پیگیری پلیس فتا قرار می‌گیرد. بر پایه اظهارات رئیس پلیس فتا، این پلیس مسئولیت تأمین نظم و امنیت و آسایش عمومی و فردی در فضای مجازی را بر عهده دارد.

مرتضوی

سلام،تشکر از این همه توجه و سعی در اطمینان بخشی به مشتریهاتون،میشه لطفا آدرس سایتهای اصلی فرش کاشان رو بفرمایید.متشکرم،مرتصوی...قائمشهر

پاسخ

سلام .ادرس سایت رسمی فرش کاشان همین است که در حال حاضر در ان قرار دارید

مرتضوی

سلام مجددمنظورم این بود که آیا سایت دیگه ای هم دارید که مورد تایید شما باشد؟؟

پاسخ

خیر .. اکثر فروشگاه های اینترنتی که اقدام به فروش فرش میکنن حتی محصولات این مجموعه را هم ندارند و سرفا نقشه فرشی که میبینید شبیه به نقشه های این شرکت بوده و از جاهای دیگر تهیه میشود در نتیجه در رابطه با کیفیت فرش های فرخته شده توسط غیر نمیتوان اظهار نظر کرد

مرضیه نعیمایی

فرش 9متری طرح هیوا یاسوداطول استاندارش 3و5هست تا4و5بافته میشودممنون میشم جواب بدین بعدچطورپیگیری وسفارش بدم

پاسخ

برای سفارش سایزهای غیر استاندارد فرش با تلفن 091307718913 و یا 03155681262 در تماس باشید

آزیتا جدی

سلام ،در تاریخ ۵/۲/۱۴۰۰, ۲ تخته فرش ماشینی ۶ متری از الو فرش به صورت غیر حضوری خریداری کردم ،که فاکتور و مشخصات آن مشخصه،اما بجای ۵۰۰ شانه ،فرش ۴۰۰ شانه فرستاده اند، که هر کدام ۱۵۰ هزار تومان تفاوت قیمت دارد،باید چکار کنم؟

پاسخ

اگر سایت مذکور دارای نماد اعتماد هست از آن طریق ثبت شکایت کنید در غیر این صورت متاسفانه کاری نمیشه کرد.

سبزوی

سلام وقتتون بخیر فرش 6 متری ابی اسمانی طرح ایناز موجود دارید؟جسارتا قیمت به چه صورته؟

اقای بیات

سلام من ۸ ماه پیشه از کارخانه اشیان کویر کاشان ک نمایندگی در نازی اباد تهران دارند فرش خریداری کردم و تموم پولشو دادم هر دفعه یه بهانه ای میان و هنوز فرش منو ارسال نکردن قرار بود یک هفته ای ارسال کنند .

پاسخ

سلام این کارانه را نمیشناسیم . اما طرف حساب شما فروشنده فرش که پیشش سفارش دادی هست احتمالا به خاطر افزایش قیمت فرش قرار نیست کلا به شما فرش بدن با قیمتی که پرداختید و منتظر هستن شما خسته بشید و پولتونو پس بگیرید

Captcha