نحوه سفارش فرشهای قدیمی

با توجه به تنوع بسیار زیاد  طرحها و نقشه های فرش ماشینی ؛لازم است همیشه و هر روز یک واحد تولیدی خود را بروز نگه دارد تا بتواند در این بازار سنگین و پرتنش  کسب و کار دوام بیاورد.
به لطف تکنولوژیهای جدید و نو که امروزه در خدمت طراحی نقشه و مدلهای گوناگون فرش قرار دارد ، مرتبا نقشه های جدیدتری روانه بازار میگردد و این تنوع زیاد و آمدن نقشه های درکنار مزیتهای بیشماری از جمله براوردن انواع سلائق دارد ،خالی از عیب و مشکل نمیتواند باشد.
بطور مثال در  سالهای قبل نهایتا در طول یک سال تنها چند طرح معدود،به  نقشه های یک شرکت اضافه میشد و طی یکسال فقط چند طرح خاص بازار را اشباع میکرد و خریداران از همانها انتخاب میکردند و استفاده مینمودند.
ولی اکنون هفته ای  نیست که چند طرح جدید به بازار نیاید و تولید نشود.
شاید این در نگاه اول خیلی خوب  وعالی باشد و عیبی هم نداشته باشد، ولی مشکل آنجا ایجاد میشود که اگر طرحی که فرضا فقط تعداد معدودی از آن تولید شده و عده ای آن را خریده اند؛ طی فقط چند ماه؛با آمادن طرحهای جدیدتر، آن طرح از  گردونه تولید خارج میگردد و آن دسته افراد  که قبلا از آن خریده اند چنانچه درخواست مجدد داشنه باشند متاسفانه شرکت تولیدی؛ به سختی قادر به تامین آن خواهد بود.
زیرا چنانچه طرح نقشه ای در زمینه فروش، با شکست فروش مواجه و متوقف شده باشد، و مشتریهای قبلی درخواست سایزی بصورت تکی  به فرض ۱۲ متری داشته باشند،برای کارخانه توجیه پذیر نیست که مجددا از ان محصول فرضا  یک جفت فرش ۱۲ متری تولید نماید و یک تخته از آن را تقدیم مشتری نماید.
((لازم به ذکر است که تمام دستگاههای تولید فرش ماشینی که محصولاتشان به صورت گره های کات میباشد فرش را بصورت زوج تولید می نمایند))
زیرا فرش باقی مانده در شرکت  چنانچه فروش نرود احتمالا بعد از مدتی بایستی به عنوان( فرش ته انبار)ویا (استوک انبار) به قیمت خیلی نازل فروخته شود.
سوال اینجا پیش می آید که راه حل این مشکل چیست و چطور کسی که در حال حاضر نیاز به فرشی همطرح فرش خود دارد میتواند به خواسته خود برسد؟
 واما راه حل این موضوع چیست؟
تنها راه حل این است که سایز خود را عوض نماید وبجای فرضا یک تخته ۱۲ متری ؛دو تخته ۶ متری سفارش دهد  تا هم شرکت متضرر نشود و هم مشتری به خواسته خود برسد.و یا اینکه کلا از خواستا خود صرفه نظر نماید.
ودرآخر باید عرض کنم که از دیگر معایب این همه تنوع طرح و مدل فرش در مدت زمان کوتاه  میتوان به عوض شدن زود به زود سیلقه خریدارن که باعث سر در گمی درانتخاب و یا تنوع طلبی و تعویض زود به زود فرش به بهانه دمده شدن فرش قبلی و مصرفگرایی و تحمیل هزینه های سنگین خرید فرش جدیدتر به خانوار ها میگردد.
این مجموع در کنار سعی درتامین کلیه نیازهای خانوادها در زمینه فرش ماشینی با کیفیت؛ تمام تلاش خود را برای پایین آوردن هزینه های اضافی مشتریان خود با راهنماییهای صادقانه خواهد کرد تا رضایت صددرصدی شما عزیزان را با همراه داشته باشد.

 

 

مدل های فرش قدیمی  ، خرید فرش قدیمی ، طرح فرش قدیمی

مروج زاده

سلام مهندس.با این توضیحاتی که دادید پس اگر طرحی که اگر ماه پیش هم خریده باشیم اگر یکی دیگه بخواهیم موجود نخواهد بود.راستش من از شهر فرش خریدم و اون موقع پولم جور نبود و فرشنده با اون طرز صحبت مودبانه منو قانع کرد که هر وقت بخواهیم مشکلی ندارندولی وقتی هفته پیش رفتم واسه یک ۶ متری واسه اتاق خواب،گبتند که موجود ننیشه!!

پاسخ

با سلام /اگر طرحی که خریدید جدید باشه تا 2 سال قطعا میتونید از سرش بخرید مگر اینکه قدیمی باشه و دیگه تولید نشه

مریم عباسی

سلام چند تا فرش ۹متری طرح درباری کرم دستبافت گونه سال ۹۵خریدم از همون طرح ۱۲و۴ متری میخوام چجوری باید سفارش بدم ممنون

پاسخ

سلام برای سفارش این نقشه قدیمی باید تعداد زوج باشه

همازیبایی

سلام من دو عدد قالیچه از سر فرشم که فرش خاطره کاشان کد ۱۰۹ هست میخوام جکار باید بکنم

حدیث رشنو

سلام من سه عدد فرش دوازده متری و دو عدد شش متری طرح قدیم میخوام

پاسخ

تماس بگیرید

اکبری

سلام من هم یک فرش ۶متری گرفتم بهشت دودی ۱۲۰۰شانه بهم نگفتن توقف تولید شده درصورتی که یکماه بیشتر نیست گرفتم ودرزمان خرید نگفتن بهم باید چکارکنم

پرستو

سلام من یک جفت ۶ متری فرش قیطران مدل روشا می‌خوام چکار باید کرد

پاسخ

باید از خود شرکت قیطران بخواید

حمید

با سلام بنده یه تخته فرش ۱۲ متری سلاطین گرفتم،الان یه تخته ۱۲ متری دیگه لازم دارم از کجا میشه تهیه کرد

پاسخ

سلام /موجود نیست

Captcha