فرش عقیق

فرش عقیق

فرش عقيق يکى ازبزرگترین و پیشرفته ترین واحدهاى توليد فرش ماشينى در ايران مى باشد که از سال 1362 با ظرفيت اسمى ده هزار متر مربع در سال به بهره بردارى رسيده است .

در توليد فرشى با کيفيت عالى ، استفاده از رنگهاى با کيفيت نظير رنگ هاى اروپايى به دليل ثبات بالاى آن در برابر نور و مرغوب ترين الياف الزامى است که اين مجموعه از هر دو آن بهره مى گيرد. ماشين هاى بافندگى فرش عقيق از پيشرفته ترين دستگاههاى کمپانى وندويل بلژيک مى باشد که به عنوان بهترين ماشين آلات توليد فرش در جهان شناخته شده است . تنوعى که ماشين آلات اين مجموعه دارد باعث توليد محصولات متنوعى شده است که به شرح ذيل مى باشند:

فرش 1500 شانه تراکم 4500 

فرش 1200 شانه  تراکم 3600

فرش 1000 شانه 10 رنگ تراکم 3000

فرش 700 شانه 10رنگ تراکم 2550

فرش 500 شانه 8 رنگ تراکم 2100

گالرى طراحى فرش عقيق مجموعه‌اى از طرح‌هاى اصيل و سنتى و همچنين طرح‌هاى متنوع و مدرن و امروزى را در جهت جلب رضايت مشتريان محترم ارائه مى‌نمايد. اين شركت، با هدف خلاقيت و معرفى طرح‌هاى نوين، همواره از ابتدا سعى در خلق آثارى متنوع جديد و زيبا داشته است. اين مجموعه به پشتوانه تيم متخصص و با استفاده ازجديدترين نرم‌افزارهاى طراحى، به عنوان نماد نوآورى در فرش ماشينى، مطرح گرديده است. تيم طراحى هر ساله با بازديد از معتبر ترين نمايشگاه هاى مطرح مربوطه ، با جديدترين تکنولوژى طراحى و رنگ و بافت در اين صنعت به روز مى باشد.

 

شرکت صنایع فرش کاشان  با همکاری صمیمانه با فرش عقیق امکان تامین نیاز مشتریان خود را به قیمت کارخانه برای محصولات این شرکت دارا میباشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید فرش عقیق  قیمت فرش عقیق  ادرس فرش عقیق  فرش عقیق  فرش 1200 شانه عقیق   فرش 700 شانه عقیق   فرش 1000 شانه عقیق  فرش 1500 شانه عقیق 

سعید سیادتی

Salam...khsteh nabashid man az moshtarihatonam. Kheili motshakeram az moshtari madari va etelaa resani toon.Tanx for all

Captcha