تکمیل بافت فرش ماشینی

 

فرش ماشینی  نیز مانند اکثر منسوجات دیگر بلافاصله پس از تولید قابل استفاده برای مشتری نهایی نیستند  وبعد از پایان مراحل بافت و تمام شدن مرحله تولید بایستی به قسمت تکمیل فرش جهت انجام عملیات پایانی ارسال گردد.
در قسمت پایانی و تکمیل فرش عملیاتی همچون
شیرینگ یا پرداخت ( هم سطح کردن تمام سرنخ های بافته شده روی فرش ) ، آهار زنی  ( فرش روی غلطکهای داغی حرکت میکند و به  چسب آهار پشت فرش آغشته میشود که استحکام آن زیاد شود )  ریشه زنی و زیگزال کنار فرش صورت می گیرد.
در اغلب واحدهای تولیدی تنها بخش بافت انجام می گیرد و مراحل تولید در واحد دیگر و بخشی مجزا که خارج از آن واحد تولیدی قرار دارد انجام می گردد. ولیکن در واحد
صنایع فرش کاشان تمام این مراحل در یک مجموعه واحد صورت می‌گیرد.


حسن این کار فارغ از تمام هزینه های اضافی که بر دوش کارخانه می باشد این می باشد که کنترل کامل و دقیق تری بر روی فرایند تکمیل فرش توسط این واحد تولیدی صورت می گیرد تمام این مراحل زیر نظر کارشناسان خبره و با تجربه که سالها تجربه این کار را در کنار تحصیلات آکادمیک در زمینه مربوطه را دارند انجام می پذیرد.
فرش تکمیل شده پس از انجام عملیات لازمی که جهت ارائه به بازار بر روی فرش انجام شده مجدداً به سالن بازدید ،کنترل و بسته بندی باز می گردد.
در این جا نیز اپراتورها و کارگرانی که متصدی و مسئول این کار هستند با دقت و وسواس زیاد مجدداً فرش های تکمیل شده را بار دیگر بازدید و کنترل می نمایند تا محصول نهایی بدون هیچ گونه عیب و یا ایراد احتمالی روانه بازار گردد پس از این که کنترل و بازرسی های نهایی انجام شود، توسط مهندسین کنترل کیفیت مهر تایید خورده و مجوز بسته بندی نهایی را دریافت می نمایند کلیه محصولات فرش کاشان دارای ۱۰ سال ضمانت کیفی میباشند و همانطورکه پیش تر نیز بارها اعلام گردیده تمام فرش های تولیدی این شرکت که به صورت خرید اینترنتی از شرکت خارج می گردد علاوه بر ده سال ضمانت  مشمول چهارده روزضمانت برگشت کالا می باشد.
این امتیاز صرفاً جهت آن دسته از مشتریان عزیزی که به صورت غیر حضوری اقدام به خرید می نمایند در نظر گرفته شده است صنایع فرش کاشان خود را موظف به رعایت کلیه حقوق مصرف کنندگان قبل از خرید و بعد از خرید می داند.

 

 

Captcha