محصولات سبز صنایع فرش کاشان

شرکت صنایع فرش کاشان واقع در شهرک صنعتی راوند کاشان با بیش از نیم قرن تجربه کاری در زمینه ریسندگی و بافندگی فرش های ماشینی همواره در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت به بازار جهانی عرضه کند از این رو همیشه مشتری مداری و سلامت مصرف کننده نهایی محصولات تولیدی این شرکت سرلوحه اهداف این مجموعه بوده است . دریافت گواهینامه های مختلف استاندارد ملی و بین المللی برایی عرضه در بازار جهانی از واجبات این صنعت عظیم محسوب میشود .

گواهینامه اوکوتکس 

موسسه اوکوتکس امروزه بیش از 10000 واحد تولیدی نساجی و پوشاک را در بیش از 100 کشور تولید کننده کالای نساجی تحت پوشش قرار داده است و کالاهای تولیدی کارخانجات  دارای گواهینامه از نظر پایداری و فاقد هر گونه مواد سمی آسیب رسان به بدن و محیط زیست برسی میکند .

از نظر موسسه استاندارد اوکوتکس کالاهایی که فرایند تولید آن برای محیط زیست خطری نداشته باشد و قابل بازیافت باشند و در پروسه تولید آن مواد سمی آسیب زننده به محیط و بدن انسان وارد نشود و همچنین کارگران واحد تولیدی در شرایط عادلانه اجتماعی و دستمزد و محیط کار استاندارد باشد مورد برسی قرار میگیرد .

گروه فرش کاشان در سال 1385 اقدامات لازم را جهت دریافت این گواهینامه صورت داده است و فرش های ماشینی این شرکت به محصولات سبز بدل شده است . تولیدات این مجموعه درحال حاضر به بیش از 20 کشور به صورت مستقیم و به تمام کشورها به صورت غیر مستقیم عرضه میشود .نام این مجموعه همواره آشنا برای فعالان این صنعت بوده است. دارا بودن استاندارد CE اتحادیه اروپا و گواهینامه ISO 9001 سیستم مدیریت کیفیت . ISO 14001 سیستم مدیریت زیست محیطی و همچنین ISO 10002 مشتری مداری از افتخارات ما در مجموعه تولید فرش ماشینی است. 

 

 

مژگان

خرید از سایت فرش کاشان، بهترین تجربه ای خرید اینترنتی من بود.واسه همه خوب بودناتون مرسی❤⚘

Captcha