فرش پرشین مشهد

 

شرکت فرش پرشین مشهد

فرش نگین مشهد و فرش پرشین مشهد یکی از تولید کننده گان فرش و موکت با نخ های bcf ،فریز هیت ست شده و الیاف پلی پروپیلن در ایران میباشد . این شرکت یکی از تولید کننده گان فرش ماشینی است که در مشهد فعالیت دارد. محصولات  این مجموعه شامل فرش های320 شانه تراکم 900 ، 500 شانه تراکم 1000 و500 شانه تراکم 1200   در کارخانه پرشین فرش تولید میشود. همگام با تولید فرش ماشینی در شرکت فرش پرشین مشهد فرشهای فانتزی و فرش های اتاق کودک در سبد محصولات فرش نگین مشهد قرار دارد . 

موکت پرشین مشهد 

خط تولید موکت پرشین در این کارخانه راه اندازی شده است و انواع نقشه های موکت را میتوان در گالری فرش پرشین مشهد یافت.

کیفیت فرش پرشین مشهد

فرش پرشین مشهد همانطور قبلا اشاره شد از منابع پلی استر همچون پلی پروپیلن و bcf  که از مشتقات پلی استر یا به زبان ساده نخ های پلاستیکی در تولید محصولات خود استفاده میکند ، بنابر این  نمیتوان توقع ماندگاری بالا را از فرش های پرشین مشهد داشته باشید .به مرور زمان الیاف فرش به هم چسبیده و سفت یا به اصطلاح شبیه نمد میشود بهتراست خرید فرش پرشین مشهد برای جاها های کم رفت و آمد انتخاب شود .

شایان ذکر است فرش پرشین مشهد استاندارد ملی ایران را داراست و تمامی اصول کیفی از قبیل سلامت فرش قبل از ورود به بازار و همچنین دقت در تولید فرش در این مجموعه به طور کامل رعایت میشود.

 

 

 

 

فرش پرشین مشهد   خرید فرش پرشین مشهد   فرش نگین مشهد   قیمت فرش پرشین مشهد

 

 

 

Captcha