قالی سلیمان

شرکت صنعتی رسول اصفهان با نام ثبتی قالی سلیمان در سال 1361 در اصفهان ثبت شده است و پس از 4 سال مراحل آماده سازی در سال 1365 فعالیت خود را آغاز نموده است . ابتدای فعالیت قالی سلیمان تولید نخ برای بافت فرش ماشینی بوده است و با نام نخ رسول در بازار فروش الیاف فرش ماشینی مشهور شده است . و پس از آن در سال 1372 شروع به آماده سازی و نصب ماشین آلات بافت فرش ماشینی با تکنولوژی همان موقع نموده است . تولیدات فرش ماشینی این شرکت با برند قالی سلیمان روانه بازار فرش ماشینی شده و میشود. لازم به ذکر است شرکت قالی سلیمان تنها کارخانه فرش ماشینی درشهر اصفهان است . 

محصولاتی نخ رسول اصفهان  انواع نخ اکریلیک ، پلی استر . BCF را شامل میشود که نمره های مختلف جهت تولید فرش های 350 شانه تا 1200 شانه مورد استفاده قرار میگیرد و محصولاتی که تحت عنوان قالی سلیمان تولید میشود شامل فرشهای 350 شانه  ،فرش های 700 شانه تا 1200 شانه تولید میگردد.

کیفیت قالی سلیمان :

محصولات قالی سلیمان از بعد کیفیت بسیار متنوع است . فرش های قالی سلیمان که با الیاف اکریلیک تولید شده است از فرش های با کیفیت محسوب میشود و با خرید قالی سلیمان با شانه های بالاتر میتوانید این کیفیت را با ظرافت بالاتر نیز خریداری کنید . اما در نقطه مقابل نمونه هایی که بافته شده از الیاف پلی استر یا  ابریشم مصنوعی و همچنین BCF است هرچه تراکم و شانه را هم بالاترببرید هیچ تاثیری در کیفیت پایین آن نداشته ومناسب برای هر قشری نمیباشد چرا که از نظر دوام و ماندگاری فرش در رده پایین ترین کیفیت فرش های ماشینی قرار میگیرند . 

شناخت انواع نخ فرش و معایب و مزایای آنها

آدرس کارخانه قالی سلیمان :

استان اصفهان  جاده اصفهان - شیراز، روبروی پمپ بنزین مَرغ، کیلومتر 20 جاده قلعه شور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قالی سلیمان  ، قیمت قالی سلیمان  ، خرید قالی سلیمان ، قالی سلیمان 1200 شانه

 

حسن زاده

سلام از شهرستان هستم می خواستم فرش بخرم ایا توی شهرستان خودم بخرم یا بیا از کاشان مستقیم خریداری کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ

اگر قیمت براتون مهم هست کارخانه های کاشان قیمت بسیار مناسبتری نسبت به فروشگاه ها دارند

غلام رضا محمدی

اگر در کارخانه خرید کنیم حمل چه طوره

پاسخ

ارسال فرش رایگان است

محسن شریعتی

قیمت فرش 9متری طرح افشان دلربا خاکستری رامیخواستم ببخشید سلام

پاسخ

موجود نیست

حبیب یوسفی

سلام طرح نازنین کرم یا نسکافه ای موجود دارین؟

پاسخ

سلام خیر

معصومی

شماره کارخانه فرش برای خرید میخوام

پاسخ

03155515344

Captcha