معرفی شرکت صنایع فرش کاشان

فرش کاشان 

گروه تولیدی صنعتی فرش کاشان از سال 1354 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع فرش ماشینی آغاز نموده و اولین فرش 350 شانه شانه در خاور میانه با کیفیت الیاف اکرولیک و پشم در شرکت فرش کاشان تولید شده است . و با پیشرفت روزافزون صنعت نساجی و با بروز رسانی مداوم ماشین آلات صنعت فرش بافی همواره به روزترین تکنولوژی را در این زمینه در اختیار دارد . در حال حاضر تولیدات این شرکت در دسته بندی مختلف فرش های 500 شانه ،700 شانه ،1000 شانه  ، 1200 شانه و به زودی 1500 شانه قرار دارد .

شرکت فرش کاشان با دریافت گواهینامه و استانداردهای ملی ایران واستانداردهای  بین المللی از قبیل  گواهی  CE مدیریت کیفیت ،ISO 9001 ، ISO14001 و گواهی OEKO -TEX محصولات خود را در سطح جهانی مطرح ساخته است . 

ویژگیهای  محصولات فرش کاشان و وجه تمایز آن با رقبا به شرح زیر است .

  • محصولات فرش ماشینی کاشان فاقد هر گونه مواد سمی و خطرناک است  .
  • محصولات فرش کاشان حاوی هیچ مواد سرطان زا و یا آلرژی زا نمیباشد .
  • محصولات فرش کاشان در تماس با پوست موجب خارش و حساسیت نمیشود و سلامت مصرف کننده را تهدید نمیکند.
  • از محصولات فرش ماشینی کاشان هیچ گونه بخارات سمی فرار خارج نمیشود بنابر این در مصرف کنند گان واکنش آلرژیک تنفسی ایجاد نمیکند.
  • فرشهای ماشینی تولید شده در صنایع فرش کاشان کلیه آزمونهای کیفی مربوط به استفاده از مواد اولیه ،انواع ثباتهای رنگی ،  PH سطح کالا و غیره را با موفقیت پشت سرگذاشته است.
  • در نهایت محصولات فرش کاشان حقوق مصرف کنندگان در بخش کیفیت و سلامت مطابق با استاندارهای اتحادیه اروپا و آمریکا رعایت شده است .

 

 

فرش کاشان   کارخانه فرش کاشان  محصولات فرش کاشان  طرح های فرش کاشان 

رضا مروجی

یه فرش ما داریم از همین فرشها تراکمش کمه خیلی قدیمیه خداییش هنوزم که هنوزه همونجوری مونده با اینکه حداقل سالی یک بار این فرشو داریم میشوریم

مرتضی

سلاماتفاقا ماهم از فرشهای قدیم صنایع راوند داریم، با اینکه سی ساله داریمش والان تویه یکی از اتاق خوابها پهنش کردیم، اصصصلا سفت نشده، فقط نمیدونم چرا هر وقت شسته میشه تا چند روز یه بویه خاصی میده،دلیلش چیه

پاسخ

بویی که شما بعد از شستشو احساس میکنید به خاطر الیاف پشمی هست که در فرش ماشینی های گدشته استفاده میشده است و پس از چند روز که فرش کاملا رطوبطش رو از دست بده بر طرف خواهد شد

Captcha