فرش ماشینی و ویروسها

نگرانی از بابت ویروسها و مبتلا شدن و آسیب های ناشی از آن مورد بحث این روزها است  . برخی به قدری حساس هستند که وقتی از بیرون به منزل می آیند کلیه لباسها را هم ضد عفونی میکنند  و میشویند . 

طبق مطالعات و آزمایشات انجام شده توسط پزشکان و متخصصان اپیدمیولوژیست  ویروس معمولاً از طریق قطرات تنفسی (از فرد آلوده عطسه یا سرفه می شود) منتقل می شود و از طریق لمس اشیاء و لوازمی که فرد آلوده دست زده است بیماری منتقل می شوند. با این حال، ممکن است ساعت ها روی سطوح که شامل لباسهای پلی استر هم هست زنده می مانند.

محصولات پوشاک می توانند قطرات تنفسی را نگه دارند، زیرا هر روز یکبار از آنها استفاده می کنیم. این ذرات می توانند به مرور زمان خشک شوند و ویروس را غیرفعال کنند. اما این بدان معنا نیست که این اتفاق به سرعت اتفاق می افتد، دانشمندان هر روز بیشتر و بیشتر در مورد این ویروس می آموزند. قطرات تحت برخی شرایط ممکن است خشک شوند، که ممکن است روی پارچه هایی با الیاف طبیعی سریعتر انجام شود." "ما می شنویم که گرما و رطوبت می توانند در زنده ماندن ویروس روی سطوح تأثیر بگذارند، اما به یاد داشته باشید که در استرالیا 80 درجه (فارنهایت) است ، و تام هنکس هنوز هم آن را دریافت کرده است.

اما  ویروسها و همچنین ویروس  کرونا  روی کلیه منسوجات و از قبیل پارچه و فرش عمر بسیار کوتاهی دارد،  پس نیازی به حساسیت زیاد در این مورد نیست . 

در رابطه با فرش ماشینی شرکت صنایع فرش کاشان با توجه به مکانیزه بودن مراحل تولید و رعایت اصول بهداشتی کارکنان خیال شما را از بابت هر گونه آلودگی آسوده میدارد . اما در زمان تحویل فرش تا پایان شرایط فعلی  بهتر است پس از تحویل تنها نایلون بسته بندی فرش ماشینی را ضد عفونی کنید . و از بابت خود فرش و الیاف به کار رفته درآن خیالتان کاملا آسوده باشد .

 

 

 

 

 

Captcha