فروش اقساطی فرش. شروع اقساط از سال 1400 و 1401 چگونه است

بازار فروش فرش ماشینی روز به روز داغ تر میشود و سود آن نصیب فروشندگانی میشود که با تبلیغات و بازاریابی از طریق رسانه ملی و هممچنین تبلیغات گسترده سطح شهر ذهن مشتریان را به سمت خود میکشند .و مشتریان فرش نیز از این تبلیغات بسیار متضرر گشته اند.

از آنجا که در کشور ما سالهاست کسی نیست که جلوی تبلیغات فریبنده از رسانه ملی را بگیرد، به ناگزیریم توضیحاتی در حد تخصصمان در زمینه فرش و بنا به تحقیقاتی که از طریق کارشناسان ما در فروشگاه های یادشده انجام گرفته بیان کنیم.

فروش فرش شروع اقساط از 1400 و یا حتی 1401 ؟

چگونه ؟ خوب ما میگیم خدمتتون 

فروش اقساطی در کشور ما که در عرض مثلا 3 ماه تا 70 درصد افزایش قیمت را شامل میشود امری است نشدنی به طور مثال فرشی که در فروردین ماه 2.900.000 تومان قیمت داشت در اول مهر ماه بیشتر از 5 میلیون تومان قیمت دارد .یا مثلا یخچال ساید بای سایدی که مرداد ماه 75 میلیون تومان قیمت داشته در مهرماه 97 میلیون تومان قیمت دارد با این حال در رسانه  ملی ایران مدام تبلیغات فریبنده این فروشندگان پخش میشود .

اقساط فرش از 1400 و 1401

خرید فرش قسطی بدون کارمزد و...

جریان از این قرار است به عنوان مثال فرشی در کارخانه به قیمت 4 میلیون تومان خریداری میشود . همین فرش در این فروشگاه ها در حدود 7 میلیون تومان قیمت گذاری میشود که در صورت خرید نقدی با عنوان تخفیف در حدود 700 هزار تومان از مبلغ آن کسر میشود ( دقت کنید تحت عنوان تخفیف خرید نقدی ) حال شما اگر قرار باشید این فرش ماشینی را به صورت اقساطی خرید کنید هیچ تخفیفی نخواهید گرفت . ضمن اینکه برای خرید اقساطی این محصول می بایست 40 درصد از مبلغ کل فرش را پرداخت کنید که چیزی در حدود قیمت تمام شده خود فرش در کارخانه است و در حدود 2 برابر قیمت خود فرش را که در حقیقت سود فروشنده است در قالب اقساط پرداخت میشود.

 

فروش اقساطی بدون پیش قسط

در این روش از فروش فرش نیز دساتان ها نهفته است شرکتهایی مجزایی مشتری را از نظر اعتبار برسی میکنند و خدماتشان در ضمینه پرداخت تسهیلات دقیقا مثل شرکتهای لیزینگ خودرو است . در این نوع خرید علاوه بر پرداخت قیمت خود فرش به علاوه  درصد سود فروشنده مبلغی در حدود 30 درصد را به طرف سوم که  مبلغ خرید را برای شما پرداخت کرده و امکان خرید اقساطی فرش را برای شما ایجاد کرده  پرداخت خواهید کرد .به طور مثال برای خریدی 20 میلیونی در اقساط 10 ماهه می بایست در نهایت 4.000.000 تومان در پایان خرید اضافه تر از کل مبلغ فاکتور نقدی پرداخت نمایید.

 

در طی ماه های اخیر بسیار مشتریان اینگونه فروشندگان فرش با ما تماس گرفته اند و اظهار ناراحتی از این نوع شیوه فروش فروشگاه داشته اند . از این رو ما علاوه برثبت شکایت در سایت تعزیرات حکومتی ، بر آن شدیم تا توضیحاتی در این مقاله بیان کنیم وآگاهی لازم در این زمینه را به خریداران فرش ارائه کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش قسطی فرش  ،  فرش قسطی ، فروش اقساطی فرش 

 

 

 

وحیدمورالهی

خرید فرش ماشینی

Captcha