در خرید فرش از پول خود بیشترین استفاده را ببرید

 

 

از پول خود بیشترین استفاده را برای خرید فرش ببرید.

بهترین انتخاب در خرید فرش  زمانی رخ می هد که به درک کامل و دقیقی از نیاز خود رسید باشید.

 

و برای اینکه به شما کمک کنیم از پول خود بیشترین بهره را ببرید، در اینجا نکاتی برای خرید فرش خوب با بودجه کم آورده شده است.

سطوح مختلف کیفیت را انتخاب کنید.

سلیقه خود را بشناسید.

سبک های بادوام را انتخاب کنید.

از قیمت کم نگذارید.

گزینه های موجود فرش ها را با دقت ببنید و انتخاب کنید.

فروشنده فرش خود را با دقت انتخاب کنید.

 

اغلب از ما می پرسند هزینه فرش کردن یک اتاق چقدر است ؟ پاسخ ساده به این سوال این است . این به بودجه شما بستگی دارد . نکته اینجاست که شما مجبور نیستید برای فرشی با ظاهر عالی پول زیادی  بپردازید . اما برای  دستیابی به یک فرش عالی بدون از دست دادن کیفیت قطعا با هزینه کم امکان پذیر نخواهد بود .

با توجه به توضیحات فوق ممکن است فکر کنید ارزان ترین فرش ها دارای پایین ترین کیفیت هستند . بله قطعا همینطور است، اما یک فرش تراکم پایین تر اما کیفیت عالی میتوانید همان ماندگاری یک فرش گران قیمت را با ظاهری ساده تر داشته باشید . برای اینکه به شما کمک کنیم از پول خود بیشترین بهره را در خریدن یک فرش ببرید، نکاتی برای خرید فرش خوب با بودجه  کم آورده شده است .

 

 

1. سطوح مختلف کیفیت را انتخاب کنید.

وقتی نوبت به فرش کردن خانه شما می‌رسد، لازم نیست با یک سبک کار کنید. فرش با کیفیت بالاتر را برای مناطقی که بیشتر مورد نیاز است انتخاب کنید. به عنوان مثال، رفت و آمد در اتاق خواب معمولاً سبک تر از سایر قسمت های خانه است، بنابراین می توانید راحتی را بر دوام ترجیح دهید. اما، سالن‌ها با توجه به میزان رفت امد نیاز به فرشی با کیفیت دارند ، برای راهرو ها یا پله ها مجبور نیستید از فرش استفاده کنید .یک موکت خوب نیز میتواند با قیمتی بسیار پایین تر  کار راه انداز باشد .

 

بیشتر بدانید : خصوصیات فرش های ماشینی

انواع الیاف مختلف فرش ماشینی را به دقت بشناسید.

یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه هنگام خرید فرش، انتخاب الیاف ارزان تر است. به یاد داشته باشید، قیمت کمتربرای الیاف به معنای کیفیت پایینتر است. بیایید با نایلون شروع کنیم: این گزینه محبوب ترین الیاف مصنوعی و ارزان است . براق است اما خاصیت رنگپذیری بسیار پایینی دارد اما دلیل محبوبیت آن ظاهر فریبنده آن است. فرش های بافته شده با الیاف نایلونی مناسب برایی جاهای کم رفت و امد و درحقیقت جنبه تزئینی دارد اما متاسفانه به دلیل ظاهر فریبنده آن اغلب به اشتباه خریداری میشود . اگر مشتری این گونه فرشها دقت و شناخت لازم را نداشته باشد ممکن است بسیار گران تر از ارزش واقعی آن بپردازد. از مزیت فرش های نایلونی میتوان به بدون پرز بودن ان اشاره کرد .

پلی استر :

این نوع از فرش ها  میتواند با مدرن ترین نوع بافت هم بافته شود و تراکم و ظرافت بالایی هم داشته باشد اما به دلیل خاصیت الیاف پلی استر هرگز نمیتواند دوام و عمر کافی داشته باشد . از مزایای فرش های پلی استر فقط میتوان به بدون پرز دهی بودن آن اشاره کرد اما از معایب آن کوبیدگی الیاف و مات شدن فرش در 2 سال اول استفاده اشاره کرد . مناسبت این نوع از فرش ها فقط برای افرادی که که از سر اجبار و حساسیت به پرز فرش های با کیفیت باشد.

 

فرش های با دوام را انتخاب کنید.

شما میخواهید فرش شما بدون توجه به اینکه چقدر میخواهید برای آن هزینه کنید دوام بیاورد . اکریلیک بهترین گزینه برای شماست فقط کافی است با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید تراکم مناسب را انتخاب کنید . یک فرش ماشینی اکریلیک با تراکم پایین نیز میتواند دقیقا به مانند ریز بافت ترین فرش اکریلیک دوام و  ماندگاری داشته باشد . از مزایای فرش های این جنس اگر بخواهیم بگوییم . انعطاف پذیری بسیار بالا ، عدم تغییر رنگ در شستشوهای مکرر مقاوت در برابر حرارت و درنوعی از آنها انتی باکتریال بودن اشاره کرد .

4. حدود صرفه جویی در خرید فرش را منطقی در نظر بگیرید

صرفه جویی در هزینه با انتخاب گزینه های الیاف ارزان تر یا تغییر کیفیت فرش بر اساس فضایی که فرش می کنید عالی است. اما یکی از قسمت هایی که ممکن است نخواهید از آن صرفه جویی کنید، زیرانداز است که می تواند به ماندگاری فرش شما کمک کند. زیرانداز که به عنوان موکت یا نمد نیز شناخته می شود، به محافظت از فرش شما در برابر پیری زودرس کمک می کند و به راحتی می افزاید. بنابراین می توانید از زیر پد استفاده کنید تا از فرش ارزان قیمت خود بهره بیشتری ببرید.

شناخت فرش ماشینی اصل

5. گزینه های موجود در بازار را انتخاب کنید

انتخاب فرش ته انباری  با ایراد جزئی یکی دیگر از راه های هوشمندانه برای خرید فرش  با بودجه محدودتر است. اغلب، خرده فروشان فرش های ایراد دار را با  نرخ تخفیفی خرید می کنند. این به شما در کم کردن هزینه کمک میکند . یک نقطه  ضعف این است که گزینه های انتخاب شما خیلی محدودتر از سفارشات عادی باشد. اما این صرفه جویی می تواند ارزش فداکاری برای یک رنگ یا سبک خاص را داشته باشد. همچنین، هنگام فرش کردن فضای کوچک‌تر، در مورد گزینه‌های باقی‌مانده خرده‌فروش بپرسید.

 

کانال فرش کاشان

6. فروشنده فرش خود را با دقت انتخاب کنید

فروشندگان فرش زیادی وجود دارند که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. بنابراین چگونه می دانید که چطور یکی را از دیگری انتخاب کنید؟ آیا گران ترین فروشگاه که با زرق و برق ترین فرش را ارائه می دهد یا جایی که ارزان ترین فرش ها را دارد انتخاب می کنید؟ مهم است که فروشنده فرش خود را با دقت انتخاب کنید زیرا فرش صرف نظر از بودجه شما یک سرمایه گذاری است.

 

فروشنده فرشی که انتخاب می کنید باید معتبر باشد و خدمات متنوعی ارائه دهد. نه تنها باید قیمت منصفانه، بلکه خدمات استثنایی به مشتریان ارائه دهند. وقتی فروشنده ای مانند صنایع  فرش کاشان را انتخاب می‌کنید، خدمات جامعی دریافت می‌کنید: قیمت‌های بی‌نظیر، انتخاب با کیفیت ترین ، و خدمات عالی به مشتریان در دستور کار ماست .

 

ما می‌توانیم فرش‌هایی با کیفیت بالا و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه کنیم، زیرا فرش‌های مجلل  و با دوام بالا را در خط تولید انتخاب می‌کنیم. نگران نباشید، هر گونه فرش از انواع مختلف با ابعاد متنوع  موجود است. این فقط به این معنی است که بدون پرداخت هزینه های بالا کیفیت بالایی دریافت می کنید.

 

وقتی به دنبال بهترین مکان ها برای خرید فرش هستید، گزینه های زیادی دارید. اما زمانی که می خواهید کفپوش باکیفیت با قیمت عالی به همراه خدمات استثنایی داشته باشید ، از ما دیدن کنید. درصنایع فرش کاشان، ما سخت کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما همیشه یک انتخاب عالی با قیمت‌های مقرون به صرفه دارید - این تفاوت خرید فرش از کارخانه است .  همین امروز با مشاوران فرش کاشان در تماس باشید .

سوالات متداول

تلاش ما بر این است که خرید فرش از کارخانه در وب سایت صنایع فرش کاشان به آسانی صورت پذیرد، بدین منظور در این وب سایت امکانات ویژه ای از جمله تست دکوراسیون مجازی، دسته بندی ویژه محصولات و... در نظر گرفته شده است. تصاویر فرش ها کاملا طبیعی بدون نور دهی و ویرایش اضافی می باشد. خرید مستقیم فرش با پرداخت بیعانه و پرداخت مبلغ پس از تحویل از دیگر ویژگی های سیستم فروش اینترنتی فرش در این سامانه است.
مفهوم خوب بودن از باب کیفیت در فرش ماشینی مشخصا میزان شانه نیست. کیفیت و دوام در فرش های ماشینی ملزم به استفاده از متریال با کیفیت اکریلیک، تکنولوژی بافت پیشرفته و رعایت استانداردها است. با خاطری آسوده از بین انواع شانه فرش های اکریلیک در این سامانه بسته به بودجه در نظر گرفته شده انتخاب نمایید.
فرش های کاشان عرضه شده در این سامانه بعد از گذراندن 3 واحد کنترل کیفیت و سلامت راهی بازار فروش می شوند و دارای ضمانت نامه کیفی به مدت 10 سال از بابت تغییر رنگ و افت شفافیت ، تغییر شکل ظاهری ، کوبیدگی الیاف ، حرارت های غیر مستقیم شدید می باشد و می توانید برای استفاده 30 سال روی فرش حساب باز کنید. همچنین تا 30 روز در صورت وجود مشکل امکان مرجوعی و تعویض آن وجود دارد.
فرش ماشینی با کیفیت فرشی است که با متریال با کیفیت تولید و با استفاده از به روزترین ماشین آلات تولید شود. بهترین نخ 100 درصد اکرلیک و بهترین ماشین آلات فرش بافی سیستم بافت واندویل بلژیک در فرش ماشینی است.
Captcha