قیمت فرش 1200 شانه چند است ؟

یکی از سوالاتی که بارها از پرسیده می شود این است که قیمت فرش 1200 شانه چند است ؟ باید بگوییم به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد . مثل این می ماند که سوال کنیم قیمت ماشین شاسی بلند چند است ؟

فرش های 1200 شانه نیز با توجه به عوامل متعددی قیمت گذاری میشود .

اگر بخواهیم برسی ساده و بدون مباحث فنی داشته باشیم باید بگوییم یک فرش 1200 شانه استاندارد و اصلی در درجه اول بر اساس جنس الیاف به کاررفته در تولید فرش 1200 شانه که تاثیر مستقیمی در قیمت فرش دارد قیمت گذاری میشود 

انواع نخ های فرش 1200 شانه 

نوع نخ خاب در فرش 1200 شانه  میتواند از الیاف 100 درصد اکریلیک، پلی استر، فیلامنته، bcf یا ترکیبی از انها باشد که هر یک مزایا و معایب خود را دارد و قیمت انها را نیز به شدت تحت تاثیر قرار میدهد . 

برسی انواع نخ فرش ماشینی 

بهترین فرش 1200 شانه 

اگر بخواهیم بهترین فرش 1200 شانه را از نظر جنس نخ خاب انتخاب کنید مسلما نخ 100 درصد اکریلیک با دوام ترین آنهاست و می توانید بارها و بارها  آنها را بشویید و بدون آسیب به فرش یا تغییر شکل از فرش 1200 شانه استفاده کنید  .

روش تست فرش های اکریلیک چگونه است؟

 

ضخامت فرش 1200 شانه چقدر است ؟

چند سالی است که شرکت های تولید کننده با توجه به گرانی مواد اولیه فرش ها دست به ارزان سازی فرش ماشینی زده اند یکی از راهکارهایی که برای این موضوع استفاده میشود سبک کردن فرش است اگر دقت کرده باشید در بعضی از فرش فروش ها فرش هایی با یک تراکم واحد نازکتر هستند این مورد میتواند وزن یک فرش 1200 شانه را تحث تاثیر قرار دهد . 

وزن یک فرش 1200 شانه چقدر است ؟

فرش 1200 شانه استاندارد در سایز 12 متری  بین 30 تا 40 کیلوگرم متغییر است و این متغیر بودن به تولید کننده فرش یا سفارشی که فروشندگان عمده فرش ماشینی به کارخانه ها میدهند بستگی دارد . به طور مثال فرش هایی که در شهر فرش به فروشش میرسسد کلا نازکتر از اغلب فروشندگان دیگر است و دلیل آن پایین آوردن قیمت فرش وسود بیشتر است .

 

رعایت استاندارد ها در تولید فرش 1200 شانه 

رعایت نکاتی در بافت فرش بسیار حائز اهمیت است و چشم پوشی از آن میتواند هزینه فرش تولید فرش را پایین بیاورد و در نتیجه کیفیت و دوام فرش را تحت الشعاع قرار دهد به طور مثال استفاده از آهار با کیفیت . یک فرش 1200 شانه تولید شده با آهار مرغوب را میتوانید بارها بشویید بدون اینکه فرش شل شده و حالت خودرا از دست دهد. فرش بدون آهار مدام جمع میشود (درست مثل پتو )

 

نوع تکنولوژی بافت فرش 1200 شانه 

فرش های 1200 شانه در دونوع بافت hci , hcix2 بافته می شوند . بافت hci نوع تندیل شده فرش 1000 شانه به 1200 شانه است . کیفیت بافت انها تفاوتی با هم نمیکند اما هزینه نگهداری ماشین الات فرش 1000 شانه با 1200 شانه با هم متفاوت است پس فرش های 1200 شانه که با دستگاه 1000 شانه بافته می شود تا حدودی ارزان تر هستند.

 

فرش اشتباه نخرید

اگرهر نوع فرشی از قبیل فرش های 1200 شانه را برای خرید در نظر دارید بهتر است برای مطمئن شدن از صحت اطلاعات درج شده در پشت فرش حتما به نشان ملی استاندارد با گواهی برچسب ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد توجه کنید .  در صورتی که فرش با اطلاعات صحیح و واقعی باشد حتما دارای استاندارد و گواهی برچسب خواهد بود . در غیر این صورت نمتوان به صحت اطلاعات شانه و تراکم همینطور جنس فرش اکتفا کرد .

استاندارد فرش

صنایع فرش کاشان همیشه دغدغه نشان دادن راهکارهایی برای شناخت فرش ماشینی با کیفیت برای مشتریان را داشته است . متاسفانه اوضاع بد اقتصادی برای مردم سبب شده است که بسیاری از خریداران فرش بدون اگاهی و شناخت فرش ها اقدام به خرید فرش های بی کیفیت اما ارزان میکنند.  قطع به یقین اگر از معایب این نوع فرش ها آگاه باشند و درواقع توان شناسایی کیفیت پایین آنها را داشته باشند حتما از خرید آنها صرف نظر خواهید کرد . در سایت فرش کاشان مقالات متعددی برای شناخت ریز به ریز فرش های ماشینی وجود دارد حتما مطالعه نمایید .

 تمای فرش هایی که در این مجموعه عرضه میشود دارای نشان ملی استاندارد ایران و گواهی نامه CE اروپا هستند و حجم عظیمی از تولیدات این مجموعه برای عرضه در کشورهای اروپایی درنظر گرفته می شوند . فرش هایی با تراکم های مختلف و با کیفیت را میتوانید در صنایع فرش کاشان یافت کنید و به قیمت عمده خریداری نمایید .

 

 

قیمت فرش 1200 شانه ساده 

قیمت فرش 1200 شانه گل برجسته 

قیمت فرش 1200 شانه پتینه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی یعقوبی

باسلام درود بنده یه جفت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه درجه یک خواهانم از شرکت شما لطفا خواهشمندم قیمت و کیفیت رو تضمین نمایید

پاسخ

کیفیت فرش های 1200 شانه درجه یک و برای 30 سال استفاده و بارها شستشو طراحی شده است

Captcha