فرش طرح 700 شانه چیست

فرش طرح 700 شانه

گروهی از فرشهای ماشینی هستند که با تراکم نسبتا پایینتری به فرشهای 700 شانه تولید میشوند.

به مانند مابقی گروه های فرش ماشینی فرش طرح 700 شانه هم با کیفیتهای مختلفی از نظر کیفیت الیاف بافته میشود  . از جمله پلی استر  ، ابریشم مصنوعی  ، BCF و اکرولیک . 

شانه در فرشهای طرح 700 شانه همان 500 میباشد اما نوع بافت با 500 شانه های بسیار متفاوت است  . در فرشهای طرح 700 شانه به جهت استفاده از ماشین آلات پیشرفته تر نسبت به مدهای 500 شانه قدیمی و دارای سیستم بافت کامپیوتری امکان بافت نقشه های فرش 700 شانه  وجود دارد همچنین تعداد رنگهای استفاده شده از 5 رنگ به 8 رنگ ارتقا یافته است . 

تفاوت ظاهری بین فرشهای طرح 700 شانه با 700 شانه واقعی

فرش های 700 شانه به دلیل داشتن تعداد گره های بیشتر کمی ریز بافت تر هستند و از پشت فرش گره ها ی متراکم تری قابل مشاهده است . 

ارتفاع نخ خاب در فرشهای طرح 700 شانه بلندتر از فرشهای 700 شانه است به عنوان مثال فرش 700 شانه اصل دارای 10.5 میلیمتر ارتفاع خاب یا زیر دست فرش است ولی در فرشهای طرح 700 شانه این مقدارد به 12.5 میلیمتر میرسد .

در فرشهای 700 شانه اصیل ماشین بافت این امکان را برای تولید کننده فراهم میکند که مشخصات فنی فرش و همینطور لوگوی شرکت را قسمت پایین پشت فرش حکاکی کند .اما در ماشین  الات طرح 700 شانه این امکان وجود ندارد .

فرش اصلی

 

شباهتهای فرش 700 شانه با طرح 700 شانه 

در صورتی که در هر دو نوع از الیاف یکسان اکرولیک استفاده شود هر دو نوع دارای لطافت و نرمی یکسانی هستند وهمان طور که اشاره شد از نظر نقشه فرش هر دو نوع بافت میتوانند نقشه های یکسانی داشته باشند . از نظر تعداد رنگ استفاده شده نیز هر دو شامل سیستم 8 رنگ هستند اما در فرشهای 700 شانه اصیل گونه 10 رنگ نیز تولید میشود.

 

قیمت فرش طرح 700 شانه 

قیمت در فرش ماشینی همانطور که اشاره شده به عوامل  زیادی بستگی دارد که از جمله میتواند به نوع بافت تراکم و شانه و کیفیت الیاف مصرفی اشاره کرد و عامل اصلی تعیین کننده قیمت فرش ماشینی همان کیفیت الیاف مصرفی است .در شرکتهای متفرقه فرشهای 700 شانه اصلی تولید میشود که به دلیل پایین بودن قیمت متریال مصرفی قیمت فرش 700 شانه از طرح 700 شانه با کیفیت عالی نیز پاینتر است . اگر به دنبال فرش با دوام وماندگاری بالا هستید و در عین حال نمیخواهید هزینه زیادی برای خرید فرش داشته باشید بهترین گزینه فرش طرح 700 شانه اما با کیفیت الیاف عالی میباشد .

 

جهت مشاهده نمونه فرشهای طرح 700 شانه درجه یک  کلیک کنید

 

 

تست دکوراسیون فرشهای طرح 700 شانه 

 

 

 

فرش کاشان  ،  فرش ماشيني كاشان   ، فرش ارزان قیمت  ، فرش طرح 700 شانه   ، خرید فرش 

مجتبی صارمی

سلام آقای حسینی بزرگوار ممنون از راهنماییهای صادقانه و درستتون. موفق باشید.

غلامرضا قاسمی

سلام وخسته نباشید تنوع فرشها خیلی عالی بود خواهش میکنم اگه امکانش هست تو منطقه ما هم یه شعبه بزنید واقعا مردم اینجا برای جووناشون فرشهارو با قیمت بالایی میخرند در حالی که اینجا منطقه محروم وپر جمعیت هست اگه شما این کار ر و انجام بدید واقها کار بزرگی کردید که هم محصول رو با قیمتی مناسب به مردم بدید وهم چند جوون رو دارای شغل میکنید اینطوری کار خیری هم میکنید که خدا رو خوشش بیاد خدا اجرتون بده ان شاالله .09156680463

پاسخ

سلام میتونید سایت ما رو معرفی بفرمایید به صورت غیر حضوری سفارش بدن

Captcha