فرش دونه اناری

فرش ها در رنگ های  متنوعی تولید می شوند رنگ هایی که بر خلاف چند سال گذشته تنوع بسیار زیادی را نیز شامل می شود ، و دلیل ان تغییر سلایق و همینطور اهمیت دادن به دکوراسیون منزل بر خلاف سابق است . تعداد خانواده هایی که امروزه به دکوراسیون منزل خود اهمیت میدهند بسیار بیشتر از گذشته است . به همین جهت با توجه به نیاز بازار فرش ماشینی رنگ ها برای فرش انتخاب و تولید میشود .

مد روز در فرش ماشینی 

 

اگز از باب مد روز به فرش بنگریم رنگ هایی که در حال حاضر فروش بسیار زیادی را دارند شامل فرش طوسی رنگ و فرش های رنگ دودی هستند .بسیاری هم از فرش های کلاسیک یا وینتیج پتینه انتخاب میکنند . اما رنگی که امروز در رابطه با ان توضیح می دهیم رنگ فرشی است که سالیان سال است در زمره زیبا ترین فرش ها قرار میگیرد و اصالت فرش ایرانی نیز در این رنگ نهفته است . 

طرح کاشان رنگ دونه اناری یا لاکی

فرش ماشینی طرح کاشان رنگ دونه اناری 

 

 

فرش ئونه اناری 1200 شانه

فرش دونه اناری 1200 شانه

 

 

 

رنگ دونه اناری 

 

رنگ دونه اناری همان فرش ها قرمز رنگ هستند که عناوین مختلفی از قبیل فرش لاگی ، فرش قرمز ، فرش دونه اناری و... یاد میشود . طرح هایی که با این رنگ زیمنه بافته میشود اقلب در نقشه های سنتی هستند مثل فرش های سبک خشتی ، فرش های طرح دستباف کاشان یا تبریز و همین طور فرش های افشان بدون ترنج / بی شک این نقوش با این رنگ زیبا با تراکم های بالا نزدیک ترین فرش ها به فرش های دستباف ارزشمند محسوب میشود. 

فرش دونه اناری دستباف

فرش دونه اناری دستباف عشایری

 

 

فرش با رنگ دونه اناری در ترکیب با اقلب رنگامیزی دکوراسیون بسیار زیبا خواهد بود و با عنوان سبک نئوکلاسیک نیز از این نوع طراحی دکوراسیون نام برده میشود. اما متاسفانه طرح های متنوعی با این رنگ در بازار فرش ماشینی بسیار محدود هستند . 

فرش مدرن دونه اناری

فرش دونه اناری در دکوراسیون مدرن

 

 

 

 

سوالات متداول

در طول هر سال طرح های زیادی از فرش ماشینی در شانه های مختلف معرفی می شود. برای مشاهده جدیدترین فرش در هر میزان شانه از بالای صفحه محصولات هر گروه معمولا 15محصول ابتدایی جدیترین فرش های معرفی شده هستند. و تا 42 طرح فرش دیگر فرش های معرفی شده طی سال جاری هستند.
محصولات اصیل فرش کاشان با استفاده از به روز ترین ماشین آلات بافندگی فرش (وندویل بلژیک ) تولید می شوند ، علاوه بر آن به سبب حجم تولید و دسترسی آسان تر به مواد اولیه از قیمت مناسب تری برخوردار است . تنوع طرح فوق العاده و تقریبا ماهانه چند نقشه فرش جدید معرفی می شود . خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات از دیگر دلایل انتخاب فرش کاشان است.
فرش ماشینی با کیفیت فرشی است که با متریال با کیفیت تولید و با استفاده از به روزترین ماشین آلات تولید شود. بهترین نخ 100 درصد اکرلیک و بهترین ماشین آلات فرش بافی سیستم بافت واندویل بلژیک در فرش ماشینی است.
در فرش های 700 شانه ده رنگ نسبت به فرش های هشت رنگ دو رنگ در طراحی فرش بیشتر استفاده شده است .به طور مثال اگر در فرش هشت رنگ به طور مثال نقره ای یک طیف وجود داشته باشد در فرش ده رنگ دو طیف رنگ از نقره ای وجود دارد (روشن و تیره )این امر کاملا سلیقه ای است ممکن است بعضا از فرش های هشت رنگ بیشتر خوششان بیاید یا برعکس. اختلاف قیمت میان دونوع یاد شده در یک کیفیت 1درصد است.
Captcha