گواهینامه های استاندارد کسب شده شرکت صنایع فرش کاشان

شرکت صنایع فرش کاشان همواره در تلاش است تا با تکیه بر دانش متخصصین این مجموعه و استفاده از برترین تکنولوژی و بالاترین کیفیت متریال خود را در بازار های جهانی مطرح و محصولات خود را در سطح جهانی عرضه نماید .

در این راستا این شرکت موفق به کسب گواهینامه های متعدد استاندارد ملی و بین المللی شده است که به شرح زیر است .

گواهینامه استاندارد ملی ایران 

دریافت گواهینامه استاندارد ملی ایران امروزه برای محصولات غذایی و بهداشتی اجباری است و در صورت عدم استاندارد عرضه آن محصول به بازار غیر قانونی است .اما در مورد بسیار از محصولات تولیدی اجباری به دریافت استاندارد نمیباشد مانند فرش.

شرکت صنایع فرش کاشان با تاسیس ازمایشگاه مجهز و تست و آزمایش محصولات نهایی خود موفق به دریافت نشان ملی استاندارد ایران شده است و سالانه به صورت دوره ای محصولات تولیدی این مجموعه مورد برسی توسط سازمان ملی استاندارد ایران قرار میگیرد .

 

گواهینامه  CE اتحادیه اروپا

واژه CE مخفف Conformity European به معنی تطابق اروپایی است و به عبارتی دیگر Community European به معنی اروپای متحد است .علامت CE انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپای متحد را نشان می دهد . محصولی که موفق به اخذ این آرم می شود ، می تواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا   بدون محدودیت برای فروش ، به بازار عرضه شود و با داشتن علامت CE مجوز ورود به بازارهای اروپایی را پیدا می نماید علامت CE تطابق محصول با الگوها و دستورالعمل های تعریف شده در این اتحادیه را نشان می دهد .
بعبارت دیگر ، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه تولید محصولات جهت حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست می باشد. شرکت صنایع فرش کاشان به سبب صادرات محصولات خود و همچنین جهت تحقق آرمانهای این شرکت نشان استاندارد CE را نیز کسب نموده است.

 

گواهينامه ISO

(ISO) كه مقر آن در ژنو می باشد, یک سازمان غیر دولتی بین المللی است كه در 24 فوریه سال 1947 تاسیس یافت. این سازمان متشكل از موسسه های ملی استاندارد كردن 130 كشور بزرگ و كوچک, صنعتی و در حال توسعه از كلیه مناطق دنیا می باشد. وظیفه اصلی (ISO) توسعه استاندارد كردن و فعالیت های مرتبط در جهان با نگرشی تسهیل كننده نسبت به تبادلات بین المللی كالاها و خدمات, بهبود همكاری در محدوده علمی, فنی, اطلاعاتی و فعالیت های اقتصادی و حمایت از تولید كننده و مصرف كننده می باشد. سازمان بین المللی استاندارد (ISO) تدوین استانداردهای فنی و اختیاری را بر عهده دارد. این استانداردها تقریباً شامل كلیه موارد مربوط به تكنولوژی می گردد و نیز كمک به ساخت و عرضه كالاها و خدمات موثرتر, ایمن تر و بهداشتی تر می نماید. استانداردهای (ISO) تجارت و بازرگانی بین كشورها را آسان تر و صحیح تر می كند و به طور كلی از مصرف كنندگان كالاها و خدمات حمایت كرده و زندگی آنها را سهل تر می نماید. به عبارت دیگر اقدامات (ISO) كه منتج به موافقت نامه های بین المللی گشته, نهایتا به صورت استانداردهای بین المللی چاپ می شود. شركت فرش كاشان در سال 1381 موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO10004 و در سال 1384 گواهی ISO14001 و ISO9001 شده است .

 

گواهی استاندارد OEKO-TEX

سیستم‭ ‬جهانی‭ ‬و‭ ‬کاملا‭ ‬مستقل‭ ‬برای‭ ‬بررسی‭ ‬و‭ ‬صدور‭ ‬گواهینامه‭ ‬های‭ ‬مورد‭ ‬نیاز‭ ‬راه‭ ‬اندازی‭ ‬گردیده ،‭ ‬که‭ ‬یک‭ ‬پلت‌فرم‭ ‬قابل‭ ‬درک‭ ‬و‭ ‬قابل‭ ‬اعتماد‭ ‬برای‭ ‬تولید‭ ‬محصولات‭ ‬پایدار‭ ‬را‭ ‬فراهم‭ ‬می‌آورد‭ ‬با‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬گواهینامه‌ها‭ ‬میتوان‭ ‬یک‭ ‬کارخانه‭ ‬و‭ ‬خط‭ ‬تولید‭ ‬را‭ ‬با‭ ‬شاخص‌های‭ ‬قابل‭ ‬تعریف‭ ‬و‭ ‬دقیق‭ ‬بررسی‭ ‬و‭ ‬آنالیز‭ ‬کرد‭ ‬مهم‌ترین‭ ‬شاخص‌های‭ ‬مورد‭ ‬بررسی‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬سیستم‭ ‬عبارتند‭ ‬از‭:‬

• ‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬تکنولوژی‭ ‬ها‭ ‬و‭ ‬مواد‭ ‬اولیه‭ ‬دوستدار‭ ‬محیط‭ ‬زیست.

• وجود‭ ‬یک‭ ‬محیط‭ ‬کار‭ ‬عادلانه‭ ‬و‭ ‬شرایط‭ ‬و‭ ‬دستمزد‭ ‬های‭ ‬استاندارد‭ ‬برای‭ ‬کارکنان‭ ‬و‭ ‬کارگران.

• تاثیر‭ ‬پروسه‭ ‬تولید‭ ‬محصولات‭ ‬در‭ ‬محیط‭ ‬عدم‭ ‬وجود‭ ‬مواد‭ ‬مضر‭ ‬و‭ ‬سمی.

 


 

 

Sadigh

,Hi,mr hosseeini, im from sweden We,r glad to meet youMy cousin visit your brother incompany .tanks for all of facts.. I ,ll hapy if i see you in my Country.

صیانت پور

سلام جناب حسینی، از حسن اخلاق و مهمان نوازی شما بسیار تشکر میکنم . آشنایی و ملاقات با شما سروران باعث بسی مسرت و افتخار بنده بود.انشالله همکاریهای بیشتر و ارزنده تر در آینده ای نزدیک

پاسخ

انجام وظیفه است لطف دارید

علیرضا انعام زاده

با سلام وعرض ادب اینجانب یا سابقه فعالیت در حوزه فرش دستباف (13 سال) و نظر به تغییر مکان فعالیت و مناسب بودن مکان جدید به رشته فرش ماشینی در صدد راه اندازی این شغل در مغازه جدید که با مالکیت خودم میباشد میباشم لطفا" در زمینه ی تهیه جنس و معرفی مراجع مربوطه و نحوه ی خرید و شرایط مربوطه و....اینجانب را راهنمایی فرمایید. با تشکر

پاسخ

سلام با تلفن های شرکت در تماس باشید

Captcha