برگزاری اولین نمایشگاه بیم المللی فرش ماشینی در کاشان

برگزاری اولین نمایشگاه فرش ماشینی در کاشان فرصتی بود تا فعالان این صنعت محصولات خود را به نمایش بگذارند . حدود 60 غرفه در این نمایشگاه حضور داشتند که پتانسیل های فرش ماشینی منطقه را به نمایش گذاشتند .از قبیل تولید کننده گان فرش های ماشینی قواره بزرگ  و تولید کننده گان بزرگ فرش های ماشینی 1500 شانه و تولید کننده گان فرش های 700 شانه 1000 شانه و 1200 شانه  همینطور تولید کننده گان اپلیکیشن های موبایلی مربوط به فرش نیز دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

کاشان مرکز فرش دستباف و ماشینی در ایران است و برگزاری نمایشگاه در این شهر از اهمیت بسیار بالایی برای فعالان این صنعت برخوردار است .

صنعت فرش ماشینی کاشان توانسته است با تمام مشکلات پیش رو صادرات گسترده این هنر اصیل ایرانی را به کشورهای مختلف داشته باشد  . با صادرات فرش ماشینی به کشورهای اروپایی و اسیایی  امسال در حدود 400 میلیون دلار صادرات فرش ماشینی کاشان صورت گرفته  و با توجه به این که کاشان قطب دوم فرش ماشینی در جهان و قطب اول فرش ماشینی در ایران است ، با برنامه ریزی انجام شده و با حمایت مسئولین  تا سال 1400 این مبلغ به 1 میلیارد دلار افزایش یابد . سالانه انبوهی از نقشه های مختلف فرش ماشینی در شرکت های تولیدی مختلف تولید و روانه بازار میشود و برگزاری چنین نمایشگاه های کمک شایانی به اقتصاد کشور خواهد کرد .

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه فرش  ، صادرات فرش ، تولیدات فرش کاشان 

 

 

 

Captcha