از کجا فرش بخریم

از کجا فرش بخریم 

خرید فرش در چند سال اخیربه دلیل تنوع بسیار زیاد کاری بسیار دشوار برای خانواده ها شده است چرا که انتخاب ازبین این همه طرح فرش میتواند برای مخصوصا خانمهای مشکل پسند تا چند هفته  مشغله فکری ایجاد کند . از طرفی کیفیت فرش هم بسیار مهم است که خریداران فرش با تحقیقاتی که انجام میدهند سعی میکنند بهترین جنس را انتخاب کنند عموما تحقیقاتی که در زمینه شناسایی فرش ماشیی توسط خریداران فرش انجام میشود از فروشگاههای فرش صورت میگیرد که خوب توضیحات ضد ونقیضی نیز از فروشگاه های فرش دریافت میکند  که بخشی از ان به بی تجربه گی فروشندگان و اینکه خودشان هم فرش را نمیشناسند بر میگردد و بخش اعظم آن به دلیل این است که هر فروشنده ای سعی دارد از جنس خود بفروشد بر میگردد.

خرید اینترنتی فرش 

از سال 1387 شرکت صنایع فرش کاشان محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش میرساند .و به مرور سایتهای دیگر هم فروش فرش را به صورت مجازی انجام میدهند متاسفانه تعداد سایتهایی که خودشان را کارخانه هم مینامند به شدت رو به افزایش است . در نظر داشته باشید که اگر به صورت مجازی فرش میخرید  و میخواهید این خرید از خود کارخانه صورت گیرد به ادرس سایت فرش کاشان دقت کنید که دقیقا www.farshekashan.com باشد . 

خرید حضوری فرش از کارخانه 

شرکت فرش کاشان امکان خرید حضوری فرش داخل کارخانه را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است در صورتی که قصد خرید از کارخانه را دارید با هماهنگی با بخش فروش فرش کاشان میتوانید از طرح های بسیار متنوع فرش داخل کارخانه فرش بازدید و همانجا خرید خود را انجام دهید  . ارسال فرش چه حضوری و چه غیر حضوری برای تمام نقاط کشور رایگان میباشد.

فروشگاه های بزرگ فرش 

چندی از فروشگاه های فرش هستند که با توجه به تبلیغات گسترده ای که دارند برای عموم مردم اشناست در زیر نام برخی از انها توضیح داده خواهد شد

شهر فرش

شهر فرش در تهران  دارای 2 شعبه نسبتا بزرگ است  یکی جاده مجصوص کرج و دیگری میدان حر  .با توجه به شعار این فروشگاه فرش که فروش فرش به قیمت کارخانه است میخواهیم شرح دهیم که چگونه قیمت کارخانه فرش در فروشگاه صورت میگیرد.

نکته اول : فروش فرش به قیمت کارخانه در فروشگاه چه خیلی کوچک  چه خیلی بزرگ با توجه به هزینه های ایجاد شده و همچنین سود خود فروشنده  کاملا محال است فرشهای شهر فرش هم با قیمتهای بسیار بالاتر اما با تکنیک برند سازی و مونوپول کردن خط تولید یک کارخانه  برای فروش در یک شهر صورت میگیرد به این معنی که برندی که شما خرید میکنید در هیچ کجای دیگر پیدا نمیکنید که بخواید ارزانترش را پیدا کنید .

اقای فرش   ، سرای ابریشم  ، سرای ایرانی

متاسفانه با برسی که گروه تحقیق و توسعه و تیم فروش شرکت فرش کاشان انجام داده است درصدی از محصولات فروشگاه های فوق که مرغوب هستند با قیمت بالا عرضه میشود و قسمت اعظم فروش این فروشگاه ها از فرشهای با کیفیت پایینتر میباشد که به خودی خود قیمت خرید پایینتری نسبت به نمونه اعلای فرش دارد اما تحت عنوان تخفیف به فروش میرسد .پس توجه کنید اگر کیفیت فرش برای شما مهم است از فرشهایی که شامل تخفیف های خیلی زیاد است خرید نکنید .

فروشگاه فرش وزرا 

طی برسی که در سال 1395 از این فروشگاه صورت گرفت  در این فروشگاه اکثر محصولا از دسته فرشهای دستبافت بوده است و فرشهای ماشینی عرضه شده در این فروشگاه نیز فرشهای با کیفیت و مرغوب بوده است .در صورتی که قصد خرید فرش با کیفیت دارید و قیمت فرش برای شما اهمیت چندانی ندارد خرید از فرش وزرا پیشنهاد میشود.

  

فروشگاه های ریز ودرشت فرش در سطح شهرهای مختلف 

امکان برسی تمام فروشگاههای فرش وجود ندارد اما در نظر داشته باشید در هیج فروشگاهی امکان خرید فرش به قیمت کارخانه به غیر از خود کارخانه و  البته (‌داخل خود کارخانه ) وجود ندارد .در سایت دیوار هم بسیاری از اشخاص هستند که تحت عنوان کارخانه فرش محصولات کاملا بی کیفیت را اگهی کرده و به جای فرشهای خوب و با دلایل مختلف همچون ورشکستگی کارخانه و حراج محصولات . فروش به قیمت قبل  و ... سعی دارند سهمی از فروش فرش داشته باشند 

 

بیشتر بخوانید

روش شناسایی فرش اصیل

 

 

 

 

 

 خرید فرش اصل   ، فرش ماشینی خوب ، شناخت اصل بودن فرش  ، روش شناسایی اصالت فرش  ، 

 

Captcha