فرش مانسکو

شرکت مانسکو ( فرش دریا گل مشهد ) در سال 1376 در شهرک صنعتی سلیمان صباحی آران بیدگل کاشان تاسیس و به بهره برداری رسید.فرش مانسکوبا همکاری با تیم متخصص مجرب در زمینه طراحی و همین طور استفاده از ماشین آلات  بلژیکی و استفاده از متریال المانی در راستای ارتقای سطح کیفی محصولاتش در تلاش است و با کسب نشان ملی استاندارد ملی ایران کیفیت محصولاتش را تضمین مینماید.

فرش دریا گل  در سال 1390 با ثبت نام تجاری مانسکو گامی برای رقابت در بازارهای بین المللی برداشته است و با شرکت در نمایشگاهای فرش ماشینی محصولات خود را به فعالین این عرصه معرفی نموده است. در حال حاضر محصولات این شرکت جهت صادرات با نام تجاری مانسکو عرضه میشود. صادرات محصولات فرش مانسکو کشورهای حاشیه خلیج فارس را در بر میگیرد که بازار بزرگی در صنعت فرش ماشینی محصوب میشود .

فرش مانسکو

محصولات تولیدی فرش مانسکو شامل فرش 400 شانه پلی استر ، فرش 500 شانه طرح 700 ، فرش 700 شانه و همینطور فرش 1250 شانه میشود .که نیاز تمام اقشار جامعه با هر سطح درآمدی را پوشش میدهد . شایان ذکر است هر یک از محصولات در دسته بندی شانه خود دارای تنوع بسیار در طرح و رنگ و نقشه میباشد که درسایزهای مختلف تولید میگردد.

 

 

 

فرش مانسکو  خرید فرش مانسکو  قیمت فرش مانسکو فرش 700 شانه مانسکو

عبدالرضا صادقی

سلام فرش ۴۰۰شانه مانسکو درجه یک قیمت چنده؟

پاسخ

سلام بستگی به سایز مدنظرتون داره

هاشمی

سلام فرش مانسکو ۷۰۰ شانه تراکم پود ۲۱۰۰، نخ پلی استر پنبه ۹ متری چنده؟

پاسخ

سلام 1.680.000تومان

Captcha