پر فروش ترین فرش های کاشان در 3 ماهه پایانی سال 1402

فرش های ماشینی کاشان از پر فروش ترین های صنعت فرش ماشینی در جهان و ایران مسوب می شود سالانه میلیون ها متر مربع از ان تولید و به سرتاسر این کره خاکی عرضه می شود . معرفی 10 طرح پر فروش از هر شانه و تراکم را داریم . ملاک انتخاب هر طرح پرفروش ترین نقشه فرش ماشینی با شانه های مختلف است و به ترتیب اولویت تعداد فروش می باشد .

پر فروش ترین فرش های 1200 شانه 

 

فرش کاشان طرح زرگل

طرح زرگل 1200 شانه . این نقشه زیبا در رنگ های ترمه ای ، سیلور ، دودی بافته شده و رنگ فوق  ( ترمه ای ) با اختلاف پر فروش ترین رنگ از این نقشه محسوب میشود همه رنگ های این فرش طلاکوب محسوب میشود . نقشه زرگل به دلیل استقبال فروان در دسته فرش های 700 شانه نیز تولید و عرضه شده است که کیفیت الیافی برابر اما ظرافت کمتری دارد.

 

 

فرش کاشان طرح نگار

2 / طرح نگار وینتیج 1200 شانه . این نقشه زیبا نیز در رنگ های ذغالی و نقره ای تولید شده است سبک  نئوکلاسیک طراحی شده و فروش بسیار بالایی داشته است با کلیک روی تصویر میتوانید تصاویر بهتر و رنگ بندی این نقشه را مشاهده نمایید . این نقشه نیز به نوعی طلاکوب و وینتیج یا کهنه نما گفته میشود.

 

 

 

 

فرش کاشان ماندگار

نقشه سوم طرح ماندگار 1200 شانه که در رنگهای صدفی ، ترمه ای ، سیلور و دودی بافته شده است . این نقشه از نوع فرش هایی با رنگامیزی شاد قرار میگیرد  و همانطور که مشخص است از سبک فرش های افشان است .

 

 

 

 

فرش رنگ سبز

نقشه زیبای سلنا 1200 شانه است که با رنگ آمیزی سبز در گلهای خود جدیدترین رنگ امیزی در 3 ماهه پایانی سال 1402 بوده است . طرح سلنا با وجود اینکه کمتر از 2 ماه از عرضه آن میگذرد به سبب رنگامیزی خاصی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند 

 

 

 

 

فرش طرح بهشت

فرش کاشان طرح بهشت 1200 شانه در رنگ کرم و نقره ای از زمان تولید همیشه در صدر میزان موفقیت در فروش بوده است این نقشه علاوه بر این که دارای رنگ های شاد است اما میزان کنراست رنگ در ان کم  و باب سلیقه خیلی از خریداران فرش بوده است . 

 

 

 

 

 

فرش کاشان طرح زرین

طرح زرین 1200 شانه که در رنگ های ترمه ای و صدفی تولید شد  به جهت سبک بدون حاشیه ای که داشته و تنوع بسیار کم نقشه های بدون حاشیه همینطور به دلیل طلاکوب بودن نقشه که این روز ها خواهان بسیاری دارد بسیار پر فروش بوده است 

 

 

 

فرش کاشان طرح افشان

طرح رزیتا افشان 1200 شانه نقشه ای پر از گل های در هم تنیده و ریز نقش طلاکوب که در رنگ های ترمه ای و دودی عرضه شده رنگی که در فوق مشاهده میکنید رنگ ترمه ای از فرش رزیتا است برای مشاهده مشخصات کامکل فرش کاشان رزیتا میتوانید روی تصویر بالا کلیک کنید .

 

 

 

 

طرح ترلان فرش عقیق کاشان

طرح طرلان از فرش های 1200 شانه کف ساده است و ترنج دارد محسوب میشود چندین رنگ متنوع در خط تولید دارد که از جمله دودی و طوسی و نقره ای را میتوان نام برد . این نقشه نیز الگوی به روز طلاکوب را در رنگ امیزی دارد .

 

 

 

 

فرش کاشان طرح باغ ملک

طرح باغ ملک 1200 شانه .اگر شما دوست دار فرش های شلوغ و رنگ های خیره کننده در فرش ماشینی هستید که هیچ وقت از مد نرود نقشه باغ ملک 1200 شانه را یگی از گزینه های انتخاب فرش خود در نظر داشته باشید این نقشه در این نقشه زیبایی و گل و گلدان های بسیار با شکوه را در جای جای فرش میتوان مشاهده کرد

 

 

 

 

فرش عالی 1200 شانه کاشان

طرح نیکا 1200 شانه در سبک فرش های خشتی و ترنج دارد  است که در دو رنگ زیبا طراحی شده است فیلم فرش نیکا در صفحه خود محصول نیز وجود دارد . بهترین گزینه برای خانه هایی است که فقط از یک تخته فرش استفاده میکنند .

 

10 طرح پر فروش ازز محصولات 1200 شانه را در بالا مشاهده کردید همانطور که متوجه شدید اکثر این نقشه ها در دسته فرش های افشان هستند و دلیل ان از نظر ما ست شدن با انواع دکوراسیون ها و از مد نرفتن این سبک فرش است 

 

پر فروش ترین فرش های 1500 شانه 

فرش های 1500 شانه تراکم 4500 اکثرا در سبک فرش های دست باف تولید میشوند و بسیار شبیه به انها هستند ده مدل از پرفروش ترین فرش های 1500 شانه در 3 ماهه پایانی سال 1402 به شرح زیر هستند.

 

فرش کاشان دستبافت

طرح اول از فرش های 1500 شانه کاشان طرح شهریار نام دارد این نقشه زیبا در رنگ های روناسی که در فوق میبینید همینطور رنگ ذغالی و رنگ کرم تولید شده است با کلپیک روی تصویر فوق میتوانید تصاویر بیشتر همینطور ویدیو این فرش زیبا را مشاهده نمایید 

 

 

 

 

فرش 1500 شانه افشان

طرح دوم افشان کلاسیک این نقشه فرش 1500 شانه در سبک فرش های بدون ترنج با حاشیه مسی یا گلبهی و همینطور رنگ های متنوع دیگر تولید شده است روی تصویر فرش بالا کلیک کنید و رنگ بندی ان را در صفحه  فرش افشان کلاسیک 1500 شانه تراکم 4500 مشاهده نمایید

 

 

 

فرش طرح طاووس کاشان

طرح سوم از فرش های 1500 شانه نقشه طاووس است این طرح زیبا هم جدیدترین فرش در فرش های تراکم 4500 است و هم بسیار پر فروش این سبک از طراحی در اتاق نشیمن طراحی دکوراسیون را دگرگون می کند رنگ های فرش مدل طاووس شامل زمینه طوسی و زمینه بژ است .

 

 

 

 

 

فرش ماشینی کاشان طرح معراج

اگر به دنبال فرش با زمینه خلوت و طراحی دستباف هستید طرح چهارم نقشه معراج 1500 شانه مورد پسند شماست نقشه معراج کاشان در رنگ های صدفی ، طوسی و ذغالی تولید شده با کلیک روی تصویر بالا نقشه معراج را در رنگ های مختلف مشاهده فرش فرمایید.

 

 

 

 

 

فرش کاشان طرح بهار

فرش طرح بهار 1500 شانه تولید شده در رنگ بندی متنوع فرش افشان  با گل های خوش رنگ و زیباست سبک طراحی مدرن همراه با طراحی سنتی نقشه انتخابی بهترین گزینه برای استفاده طولانی مدت از فرش بدون نگرانی از دموده شدن نقشه است . تنوع رنگ فرش کاشان نقشه بهار را با کلیبک روی تصویر فوق مشاهده فرمایید.

 

 

 

 

فرش کاشان طرح شکارگاه

طرح ششم مربوط به فرش شکارگاه 1500 شانه است که در رنگ سربی تولید شده است رنگ سربه نزدیک به رنگ دودی است . این نقشه با توجه به دارا بودن نقوش بسیار زیبا از شکارچیان سوار بر است و آهو های زیبا بسیار مورد توجه است و در سال 1402 فروش بسیار خوبی برای این نقشه از فرش ماشینی کاشان رقم خورده است

 

 

 

 

 

فرش کاشان طرح سایه

اگر به دنبال فرشی با طلاکوب های بسیار هستید این نقشه مختص سلیقه شما طراحی شده است .سبک نقشه سایه افشان است و در رنگ های زمینه فیلی و ترمه ای طراحی شده است رنگی که در بالا مشاهده میکنید زمینه ترمه ای است. 

 

 

 

 

 

طرح خشتی از فرش کاشان

طرح خشتی 1500 شانه در چند سبک تولید شده است این نقشه از فرش ماشینی 1500 شانه خشتی با دیزاین فرش های خشتی دستباف طراحی شده است و ززیبا ترین و پر فروش ترین فرش خشتی 1500 شانه تا به امروز محسوب میشود . فرش خشتی 1500 شانه در چند رنگ زمینه تولید می شود که با کلیک روی تصویر بالا میتوانید رنگ های متنع این فرش را مشاهده نمایید .

 

 

 

 

فرش زمرد کاشان طرح گیشا

طرح گیشا یکی از پرفروش ترین و گران ترین نقشه های فرش های 1500 شانه تراکم 4500 است نقشه گیشا به قدری مورد استقبال قرار گرفته که در دوره ای حتی نمونه فرش 700 شانه گیشا نیز تولید شده است . طرح گیشا در فرش کاشان نیز دارای رنگ بندی متنوع است .

 

 

 

 

 

فرش ماشینی نقشه تارا

نقشه تارا اخرین نقشه از فرش های 1500 شانه پر فروش در 3 ماهه پایانی سال 1402 از بین ده نقشه پ فروش است این نقشه در رنگ های  زمینهن سربی، سیلور و فیلی تولید می شود

 

 

 

 

 

پر فروش ترین فرش های 700 شانه در سال 1402

فرش کاشان طرح دردانه

طرح دردانه 700 شانه در دسته فرش های نسبتا خلوت قرار میگیرد این طرح زیبا با ترکیبی از رنگ های شاد در زمینه تیره بسیار زیبا و بسیار پر فروش بوده است رنگ زمینه در این نقشه فقط دودی در نظر گرفته شده و رنگ بندی دیگری ندارد .

 

 

 

 

فرش طلاکوب 700 شانه

نقشه لیلی 700 شانه است با با رنگ های طلایی مزین شده است فرش کاشان طرح لیلی نقشه جدیدس است و در حال حاضر فقط در رنگ طوسی طبق تصویر بالا تولید شده است و در این مدت کوتاهی که از تولید این فرش میگذرد فروش باللایی را تجربه کرده است.

 

 

 

 

 

فرش افشان 700 شانه

نقشه گل آرا 700 شانه در سبک فرش های افشان و در رنگ های زمینه متنوعی از حمله دودی ، طوسی ، سیلور و سرمه ای در چرخه تولید قرار دارد و یکی از پر فروش های فرش های 700 شانه ده رنگ است رنگی که در بالا از این نقشه فرش مشاهده میکنید رنگ دودی است و برای مشاهده رنگ های دیگر این فرش میتوانید روی تصویر فرش بالا کلیک کنید 

 

 

 

 

 

فرش طرح اصفهان 700 شانه

نقشه اصفهان همیشه در زمره پر فروش ها در هر شانه قرار میگیرد .طرح فوق نیز به سبب رنگ آمیزی نئوکلاسیک  ضمن اینکه اصالت فرش های دستباف را نیز دنبال میبکند طرح اصفهان 700 شانه در سه رنگگ دودی ، طوسی و سیلور تولید میشود.

 

 

 

 

 

 

Captcha